برنامه فشرده حریف تیم ملی ایران در جام جهانی بسکتبال

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران:حریف آبی پوش ایران پیش از جام جهانی بسکتبال دیدارهای محبت آمیز ای با بلژیک، کرواسی، یونان، صربستان، فیلیپین، استرالیا و فنلاند خواهد داشت.

برنامه فشرده حریف تیم ملی ایران در جام جهانی بسکتبال

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فرانسه، قهرمان اروپا و یکی از حریفان ایران در جام جهانی بسکتبال است. فرانسوی ها با حضور تونی پارکر، گارد رأس تیم سان آنتونیو اسپرز توانستند با حضور قدرت هایی مانند اسپانیا و روسیه به مقام قهرمانی اروپا برسند و حالا به همراه اسپانیا، برزیل، صربستان و مصر در گروه ایران در جام جهانی اسپانیا حضور دارند. آبی ها اما در جام جهانی پارکر را در اختیار نخواهند داشت.

سوپراستار تیم ملی فرانسه به روزنامه اکیپ گفت: من عاشق بازی برای فرانسه هستم ولی باید به آینده هم فکر کنم و بدنم را برای برای سال های بعد و مسابقات سال های آینده حفظ کنم. با وجودی که برایم سخت بود ولی فکر می کنم تصمیم درستی گرفتم که در جام جهانی شرکت نمی کنم. سال آینده با شرایط بهتری در اختیار تیم ملی خواهم بود.

تیم ملی فرانسه برای حضوری قدرتمند در جام جهانی برنامه سخت و فشرده ای دارد. حریف آبی پوش ایران پیش از جام جهانی دیدارهای محبت آمیز ای با بلژیک، کرواسی، یونان، صربستان، فیلیپین، استرالیا و فنلاند خواهد داشت.

ونسان کوله، سرمربی تیم ملی فرانسه به تازگی 24 بازیکن را به اردوی تیم ملی این کشور دعوت نموده است.

iranpixfa.ir: ایران عکس | مجله ایران گردی، صنعت گردشگری و مسافرتی ایران

genarena.ir: مجله آرنا، وبلاگ تفریحی، سرگرمی و خبری

fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: تسنیم
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43248

به "برنامه فشرده حریف تیم ملی ایران در جام جهانی بسکتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه فشرده حریف تیم ملی ایران در جام جهانی بسکتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید