خبرنگاران توزیع مواد ضدعفونی کننده در استان سمنان ساماندهی گردد

به گزارش مجله سرگرمی، سمنان- خبرنگاران- معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: ساماندهی توزیع مواد ضدعفونی کننده در داروخانه ها به منظور جلوگیری از سودجویی بعضی افراد و برطرف کمبود در شهرهای این استان در دستور کار مسوولان قرار گیرد.

خبرنگاران توزیع مواد ضدعفونی کننده در استان سمنان ساماندهی گردد

محمدرضا ناصری روز پنجشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری اضافه نمود: براساس بازرسی های صورت گرفته و گزارشات ارسالی به تعزیرات حکومتی استان سمنان، توزیع مواد ضدعفونی نماینده در بین داروخانه ها ناهماهنگ بوده و این امر سبب شده افرادی به کرار از داروخانه های مختلف این مواد را تهیه می نمایند.

وی اعلام کرد: در صورت صلاحدید مسوولان ذیربط، به صورت همزمان مواد ضدعفونی نماینده در شهرهای استان سمنان توزیع گردد تا مانع خرید بیش از حد احتیاج افراد و سوء استفاده سودجویان در این شرایط گردد.

معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان توضیح داد: نظارت بر 130 واحد شامل داروخانه ها، مراکز عرضه تجهیزات پزشکی و ابزار یراق ها، عرضه نماینده ماسک و ماده ضدعفونی نماینده توسط گشت و بازرسی های مشترک این اداره کل با علوم پزشکی و صنعت، معدن و تجارت در استان سمنان صورت گرفته است.

وی با اشاره به 11 مورد تخلف عرضه محصولات بهداشتی در استان سمنان با شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: 10 مورد گرانفروشی و یک فقره احتکار ماسک و لوازم ضدعفونی نماینده در ماشین گزارش شده است.

ناصری ابرازداشت: بعضی واحدهای ابزاریراق نیز فروش ماسک انجام می دهند که براساس گزارش های رسیده واحدهای ابزار و یراق نیز مورد آنالیز قرار گرفته و یک تخلف به دلیل درج نکردن قیمت برای ماسک گزارش شده است.

وی اعلام کرد: 60 بازرسی مشترک به منظور آنالیز فرایند توزیع و عرضه ماسک در استان سمنان انجام و هشت مورد گرانفروشی مشاهده شد.

معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان با اشاره به افزایش نظارت ها بر بازار، اضافه نمود: کارشناسان اداره کل تعزیرات حکومتی استان با هرگونه تخلف صنفی در زمینه گرانی فروشی و امتناع از فروش ماسک و مواد ضدعفونی نماینده برخورد جدی می نمایند.

مردم گران فروشی را به وسیله تلفن گویای 135 اطلاع رسانی نمایند و کارکنان اداره کل تعزیرات حکومتی با آنالیز دقیق، با متخلفان برخورد می نمایند.

تعزیرات حکومتی با ایجاد نظام پاسخ دهی، جرایم نقدی و توقیف اموال، به مطالبه های مردم در بحث گران فروشی و التهاب بازار رسیدگی می نماید.

iranpixfa.ir: ایران عکس | مجله ایران گردی، صنعت گردشگری و مسافرتی ایران

genarena.ir: مجله آرنا، وبلاگ تفریحی، سرگرمی و خبری

fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: ایرنا
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 72608

به "خبرنگاران توزیع مواد ضدعفونی کننده در استان سمنان ساماندهی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توزیع مواد ضدعفونی کننده در استان سمنان ساماندهی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید