شهریاری: همه نگاه ها معطوف به فوتبال ساحلی شد، می خواستند ژاپن قهرمان گردد!

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران : رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال گفت: بسیار خوشحالم که همه نگاه ها را معطوف به فوتبال ساحلی کردیم.

شهریاری: همه نگاه ها معطوف به فوتبال ساحلی شد، می خواستند ژاپن قهرمان گردد!

پریا شهریاری بعد از قهرمانی تیم فوتبال ساحلی ایران در آسیا و راهیابی به جام جهانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: برای نخستین بار مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا با شرکت 16 تیم و در چهار گروه چهار تیمی انجام شد و از هر گروه تنها تیم نخست صعود می کرد که این نشان دهنده دشواری این مسابقات بود، چراکه با یک باخت دیگر بختی برای صعود نداشتیم.

وی ادامه داد: بسیار خوشحالم که عملکرد خوب تیم فوتبال ساحلی خاتمه سبب شد تا برای نخستین بار رقابت فوتبال ساحلی شانس پخش تلویزیونی در شبکه ورزش را پیدا کند و نگاه مردم معطوف به فوتبال ساحلی شد.

شهریاری درباره ملاقات ایران و ژاپن در فینال نیز گفت: با وجود تمامی سوت های داوران تایلندی و اماراتی به سود ژاپن و در حالی که تمامی تماشاگران ژاپنی ها را تشویق می کردند، ایران در پنج دقیقه پایانی توانست بازی 3 بر صفر باخته را 3 بر 3 مساوی کند و در ضربات پنالتی پیروز گردد.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی اعلام نمود: تیم ایران با قهرمانی در این رقابت ها و همچنین معرفی آقای گل مسابقات تحسین کارشناسان حاضر و مربیان اروپایی که برای بررسی رقابت ها به قطر آمده بودند را برانگیخت. به هر حال برای تیم ملی ساحلی یکسال زحمت کشیده شد و به خصوص اردوی برزیل که در آن بازیکنان ایران توانستند با باشگاه هایی که بازیکنان تیم ملی ساحلی برزیل را در اختیار داشتند بازی نمایند برای ما بسیار مفید بود.

وی درباره پاداش هفت میلیونی برای ملی پوشان ساحلی هم گفت: به هر حال کفاشیان و نبی همه حمایت خود را از این تیم انجام دادند و فدراسیون حتی در روزهایی که مسائل اقتصادی داشت از تیم ساحلی حمایت کرد به هر حال امیدواریم با پشتیبانی بهتر ایران بتواند در جام جهانی فوتبال ساحلی هم پیروز باشد.

iranpixfa.ir: ایران عکس | مجله ایران گردی، صنعت گردشگری و مسافرتی ایران

genarena.ir: مجله آرنا، وبلاگ تفریحی، سرگرمی و خبری

fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: تسنیم
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 70150

به "شهریاری: همه نگاه ها معطوف به فوتبال ساحلی شد، می خواستند ژاپن قهرمان گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهریاری: همه نگاه ها معطوف به فوتبال ساحلی شد، می خواستند ژاپن قهرمان گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید