شوک بشار رسن به پرسپولیسی&zwnjها؛ بعد از فینال آسیا می&zwnjروم!

به گزارش مجله سرگرمی، بشار رسن عراقی به بعضی همبازیانش هم گفته است: بعد از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس می روم و دیگر به ایران نمی آیم.

شوک بشار رسن به پرسپولیسی&zwnjها؛ بعد از فینال آسیا می&zwnjروم!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چند هفته پیش بود که گفته شد بشار رسن فقط تا انتها فینال لیگ قهرمانان آسیا در خدمت پرسپولیس خواهد بود. بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس حدود یک ماه پیش و پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا قصد داشت از جمع سرخپوشان جدا و راهی لیگ قطر شود، اما به دلیل قراردادی که با پرسپولیس داشت نتوانست به خواسته خود برسد.

حالا خبر می رسد این هافبک عراقی پس از برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا (29 آذرماه) از پرسپولیس جدا خواهد شد و همراه این تیم به ایران برنمی شود.

بشار رسن که پیش از آغاز فصل جدید اصرار به جدایی از پرسپولیس داشت، توافق نامه ای با مهدی رسول پناه سرپرست وقت باشگاه امضا کرد که طبق آن می تواند پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا از جمع سرخپوشان جدا شود و هیچ مانعی سد راه او نخواهد بود. در همین زمینه جعفر سمیعی و مدیران جدید باشگاه پرسپولیس که طی روز های گذشته به آنالیز قرارداد بازیکنان پرسپولیس و تمدید قرارداد بعضی از آن ها پرداختند، در آنالیز قرارداد بشار رسن متوجه این موضوع شدند و حالا با چالشی جدید در باشگاه پرسپولیس روبرو هستند. در همین رابطه شنیدیم بشار رسن عراقی به بعضی همبازیانش هم گفته است: بعد از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس می روم و دیگر به ایران نمی آیم!

از باشگاه های الریان و قطر به عنوان مقصد احتمالی بعدی بشار رسن نام برده می شود.

iranpixfa.ir: ایران عکس | مجله ایران گردی، صنعت گردشگری و مسافرتی ایران

genarena.ir: مجله آرنا، وبلاگ تفریحی، سرگرمی و خبری

fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 123334

به "شوک بشار رسن به پرسپولیسی&zwnjها؛ بعد از فینال آسیا می&zwnjروم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک بشار رسن به پرسپولیسی&zwnjها؛ بعد از فینال آسیا می&zwnjروم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید