طرز تهیه اردور سبزیجات با نان باگت

به گزارش مجله سرگرمی، اردور سبزیجات با نان باگت یک پیش خوراک سبزیجاتی و سالم خوشمزه است که کمتر از 10 دقیقه آماده می گردد. انتخاب سبزیجات این پیش خوراک سلیقه ایست.

طرز تهیه اردور سبزیجات با نان باگت

سرویس آشپزی - اردور سبزیجات با نان باگت (Veggie Dip in Baguette Rounds) یک پیش خوراک ساده است که در کمتر از 10 دقیقه آماده خواهد شد. نکته جالب توجه در رابطه با این نوع اردور این است که دست شما در انتخاب سبزیجات کاملا باز است و تنها با در نظر دریافت ذائقه خود بهترین گزینه را انتخاب خواهید کرد و از خوردن آن لذت می برید. سبزیجات پیشنهادی ما برای این اردور شامل: هویج، فلفل دلمه ای رنگی، مارچوبه و سیب زمینی می باشد.

مواد لازم برای تهیه اردور سبزیجات با نان باگت

کنسرو ماکارونی 1 بسته
نان باگت1 بسته
پنیر پیتزابه میزان لازم
سبزیجات خلال شدهبه میزان لازم

طرز تهیه اردور سبزیجات با نان باگت

  1. فر را با حرارت 180 درجه سانتی گراد گرم کنید.
  2. نان باگت را به صورت اریب -مطابق تصویر- برش بزنید و به یاری قاشق و یا با فشار دست وسط آن ها را فشرده کنید.
  3. درون نان ها را با یک قاشق سوپ خوری از مایع گوشتی پر کنید. (در صورت تمایل می توانید مایع گوشتی را از قبل خودتان آماده نمایید. برای این منظور پیاز و گوشت چرخ نموده را با مقدار اندکی کره و روغن مایع تفت دهید، سپس ادویه هایی نظیر نمک، فلفل سیاه، پاپریکا، پودر تخم گشنیز و ... را به گوشت اضافه کنید و در صورت تمایل با قارچ و آب لیموی تازه آن را طعم دار کنید.) و در نهایت پنیر روی آن بریزید.
  4. سبزیجات (هویج، فلفل دلمه ای رنگی، مارچوبه و سیب زمینی) را به صورت خلالی خرد کنید و از هر کدام 3 الی 4 عدد روی باگت ها قرار دهید. توصیه ما به شما این است که از سبزیجات رنگی در پخت این پیش خوراک استفاده نمایید. در این صورت این سبزیجات جلوه زیبا تری به میز شما خواهد داد.
  5. باگت ها را درون سینی فر قرار دهید و به مدت 10 تا 15 دقیقه در فر بپزید تا جایی که پنیر و باگت ها برشته شوند. در نهایت می توانید از جعفری ساطوری شده برای تزئین استفاده نمایید.

iranpixfa.ir: ایران عکس | مجله ایران گردی، صنعت گردشگری و مسافرتی ایران

genarena.ir: مجله آرنا، وبلاگ تفریحی، سرگرمی و خبری

fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: setare.com
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 117360

به "طرز تهیه اردور سبزیجات با نان باگت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه اردور سبزیجات با نان باگت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید