محصولات برنده و بازنده اوپو در سال 2020

به گزارش مجله سرگرمی، اوپو در سال 2020 در حوزه های مختلف محصولات متنوعی را عرضه کرد. به غیر از گوشی ها، تعداد گجت های هوشمند این شرکت افزایش پیدا کرد و حتی از یک گوشی مفهومی جذاب هم رونمایی کرد. در ادامه محصولات برنده و بازنده اوپو در سال 2020 می پردازیم.

محصولات برنده و بازنده اوپو در سال 2020

برنده: اوپو فایند ایکس 2 پرو

اول از همه باید به نسل جدید سری فایند ایکس بپردازیم که نسل قبلی آن در سال 2018 معرفی گردید و این گوشی ها، پرچم داران تمام عیاری محسوب می شوند. اوپو فایند ایکس 2 پرو هم از تمام ویژگی های یک پرچم دار همه فن حریف بهره می برد؛ از نمایشگر امولد، تراشه عالی، دوربین باکیفیت و شارژ خیلی سریع گرفته تا مقدار زیادی حافظه رم و حافظه داخلی.

علاوه بر این، این گوشی برخلاف نسل قبلی راهی بازارهای جهانی شد و میلیون ها کاربر در کشورهای مختلف امکان خرید آن را پیدا کردند. به غیر از سخت افزار عالی، این گوشی از نظر طراحی هم جذابیت زیادی دارد و کاربران می توانند از بین بدنه های سرامیکی و چرمی دست به انتخاب بزنند. متأسفانه این گوشی پرچم دار به دلیل قیمت 1200 یورویی و با توجه به اینکه این برند در اروپا شهرت چندانی ندارد، در این منطقه مورد استقبال زیادی قرار نگرفت. اما در هر صورت اوپو فایند ایکس 2 پرو یکی از بهترین پرچم داران اندرویدی در سال 2020 محسوب می گردد.

بازنده: اوپو فایند ایکس 2

گوشی فایند ایکس 2 قرار بود تجربه کاربری مشابه مدل پرو را با قیمت کمتری ارائه کند. اما دوربین ضعیف تر، بدنه معمولی و قیمت 1000 یورویی این گوشی باعث شد که کمتر کاربری به آن توجه کند. روی هم رفته با توجه به اینکه برند اوپو در اروپا و بسیاری از بازارها چندان شناخته شده نیست، کمتر کاربری حاضر است 1000 یورو برای چنین گوشی هوشمندی هزینه کند.

برنده: اوپو فایند F17 پرو

در زمینه گوشی های میان رده تنوع زیادی وجود دارد و به چشم آمدن در این بازار کار بسیار سختی محسوب می گردد ولی اوپو F17 پرو توانسته این کار را انجام دهد. این گوشی به لطف بهره گیری از نمایشگر امولد باکیفیت، دوربین 48 مگاپیکسلی عالی، سرعت شارژ 30 وات و دوربین سلفی دوگانه پیروز شد مورد توجه زیادی قرار بگیرد.

اگرچه اوپو فایند F17 پرو مانند بسیاری از گوشی های این شرکت به طور گسترده راهی بازارهای مختلف نشده، اما در بعضی بازارهای کلیدی مانند هند با استقبال زیادی روبرو شده است.

  • محصولات برنده و بازنده شیائومی در سال 2020

بازنده: سری اوپو رینو 4 و نام گذاری آن ها

در طول 365 روز، اوپو 8 گوشی سری رینو 4 را راهی بازار نموده که بیشتر آن ها برای بازارهای معینی عرضه شده اند. این گوشی ها از طراحی ها، دوربین ها و تراشه های مختلفی بهره می برند و همین موضوع باعث سردرگمی زیادی شده است.

البته می دانیم که عرضه بعضی گوشی ها برای بازارهای معین منجر به کاهش قیمت آن ها می گردد، اما اگر کاربران نتوانند بفهمند چه چیزی را می خرند، این رویکرد در حقیقت وضع را بدتر می نماید. به عنوان مثال، رینو 4 پرو 5G تفاوت زیادی با رینو 4 پرو دارد و رینو 4 هم هیچ شباهتی با مدل 5G این گوشی ندارد. همچنین رینو 4 لایت هم دقیقاً همان رینو 4 اف است.

بازنده: اوپو واچ

در سال 2020 شرکت اوپو از اولین ساعت هوشمند خود به نام اوپو واچ رونمایی کرد. خیلی زود معین شد که حالت صرفه جویی در مصرف انرژی این ساعت بسیار محدود است و اوپو واچ در زمینه نرم افزاری هم حرف زیادی برای گفتن ندارد.

اوپو اگرچه برای طراحی این گوشی از اپل واچ الگوبرداری نموده، ولی بدنه آن چندان جذاب و باکیفیت نیست و با توجه به اینکه قیمت مناسب ترین مدل آن 200 یورو است، کمتر کاربری حاضر است چنین مبلغی را برای این ساعت هوشمند هزینه کند. مهم ترین مزیت این ساعت، امکان انتخاب بین دو سیستم عامل است که به خاطر این ضعف ها، چنین مزیتی مورد توجه قرار نگرفته است.

برنده: اوپو فایند ایکس 2021

معمولا گوشی های مفهومی را نمی توان به عنوان گجت های برنده در نظر گرفت زیرا معلوم نیست این محصولات چه زمانی به دست کاربران می رسند. با این حال، اوپو فایند ایکس 2021 از جمله هیجان انگیزترین گجت های معرفی گردیده در سال 2020 محسوب می گردد.

این گوشی به لطف بهره گیری از نمایشگر رول شونده می تواند اندازه نمایشگر خود را از 6.7 به 7.4 اینچ برساند. اوپو از جمله شرکت هایی است که طی چند سال گذشته با معرفی قابلیت هایی مانند دوربین چرخشی، دوربین پاپ آپ و دوربین پریسکوپی نشان داده که علاقه زیادی به نوآوری دارد و احتمالا در آینده نزدیک هم اولین گوشی رول شونده خود را راهی بازار خواهد نمود.

  • محصولات برنده و بازنده هواوی و آنر در سال 2020

منبع: GSM Arena

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 127127

به "محصولات برنده و بازنده اوپو در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات برنده و بازنده اوپو در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید