همه چیز در مورد اجاره سوئیت در شهرک صدف کیش

به گزارش مجله سرگرمی، اجاره سوئیت در شهرک صدف کیش برای اقامت در این جزیره زیبا به دلیل مزایای بی شمار این شهرک منظم مورد علاقه مسافران است. بسیاری از خانواده برای صرفه جویی در هزینه های سفر و تجربه لذت بخش بودن در کنار یکدیگر اجاره سوئیت و ویلا را به هتل ترجیح می دهند. خانه های ویلایی شهرک صدف در کیش با موقعیتی مناسب قرارگیری در جزیره و امکانات مختلف داخلی خود برای اقامت مسافران مکان مناسبی خواهد بود. شهرک صدف با نظم و سازه های یکسان خود از زیبایی های شهری محسوب می شود. عموماً سوئیت ها و ویلاهای این شهرک به صورت خصوصی برای اقامت روزانه اجاره داده می شود.

همه چیز در مورد اجاره سوئیت در شهرک صدف کیش

به منظور اجاره سوئیت در شهرک صدف کیش با سرفصل های زیر با آن بیشتر آشنا می شویم.

  • آشنایی با جزیره کیش
  • شهرک صدف
  • اجاره سوئیت در شهرک صدف کیش
  • نکات مهم در اجاره سوئیت

آشنایی با جزیره کیش

جزیره کیش در استان هرمزگان در میان آب های خلیج فارس به دلیل جاذبه های طبیعی و تاریخی خود مقصد بسکمک از مسافران در فصول مختلف است. حتی در تابستان که گرما در کیش به بالاترین حد خود می رسد نیز جهانگردان بسکمک برای استفاده از جاذبه های تفریحی جزیره به اینجا سفر می کنند.

برنامه های تفریحی و تورهای ویژه جهانگردی نیز به محبوبیت این جزیره افزوده اند. بنابراین برای اقامت این حجم از مسافر هتل ها و پانسیون های بزرگی علاوه بر شهرک ها و ویلاهای بسیار آن به وجود آمده است. سطح معیشتی و امکانات ویژه ای که در جزیره برای ساکنین آن وجود دارد، تجربه نزدیکی مانند سکونت در خارج از کشور برایتان به وجود می آورد.

این جزیره تنها 90 کیلومتر مربع مساحت دارد و جمعیت آن در حدود 25 هزار نفر است. شهرک صدف و شهرک نوبنیاد دو شهرک اصلی این جزیره هستند. اصلی ترین شهرک مسکونی جزیره کیش شهرک صدف است که از مزایا و امکانات بسکمک برخوردار است. از جاذبه های جهانگردی جزیره کیش می توان به اسکله تفریحی، کشتی یونانی، جزیره مرجانی، باغ وحش، تفریحات آبی، دلفیناریوم و…. اشاره کرد.

شهرک صدف

شهرک صدف در منطقه دنج و آرامی در مرکز جزیره با 7 فاز مختلف ایجاد شده است. هر فاز ازنظر امکانات، بهداشت و نظم خصوصیات منحصربه فرد خود را دارد. در این شهرک امکانات و خدمات شهری همچون سوپرمارکت، خشک شویی، نانوایی، سوپر پروتئین و غیره نیز وجود دارد. از شهرک صدف می توانید پیاده یا با تاکسی و وسیله نقلیه شخصی به مرکز شهر و مراکز خرید به آسانی مراجعه کنید. ساحل دریا نیز در نزدیکی این شهرک با پای پیاده نیز قابل دسترسی است.

در بین فازهای مختلف شهرک صدف ساختمان های فاز 2 خیابان هریررود و هیرمند دارای واحدهای لوکس و زیبای جزیره هستند. این واحدها تنها در چند قدمی بهترین رستوران های جزیره قرار دارند. اما قدمت سازه های فاز 3، 4 و 5 اغلب به بیش از 20سال می رسند و در واقع قدیمی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار نیستند.

به همین دلیل نیز قیمت های کمتری نسبت به دیگر نقاط شهرک دارند. جالب است بدانید که در جزیره کیش تنها یک سینما آن هم در فاز 2 شهرک صدف قرار گرفته است.

اجاره سوئیت در شهرک صدف کیش

برای اجاره سوئیت در شهرک صدف کیش با روش های مختلفی از مراجعه حضوری گرفته تا رزرو اینترنتی از سایت های معتبر می توان اقدام کرد. بعضی از آژانس های فروش بلیت هواپیمای کیش نیز برای جلب رضایت مشتریان خود دسترسی به تعدادی از فایل های اجاره سوئیت در کیش هستند.

همچنین می توانید از آن ها شماره مالکین واحدهای مسکونی در شهرک صدف را نیز دریافت کنید. البته اینترنت در این راه به کمک شما آمده و با جستجویی ساده در سایت های معتبر اجاره روزانه سوئیت در کیش از قیمت ها و امکانات مختلف موجود شهرک مطلع شوید. قیمت اجاره سوئیت در شهرک صدف کیش بسته به فضا و تعداد افراد همراه خود متفاوت است. البته بعضی از سوئیت ها دارای امکانات داخلی خاصی هستند که آن ها را از دیگر واحدها متمایز می کند.

به طورکلی برای بررسی اجاره سوئیت در شهرک صدف کیش دو رویکرد را می توان دنبال کرد: سوئیت های فلت و بدون اتاق خواب - سوئیت های یک خوابه

سوئیت های فلت و بدون اتاق خواب

برای اجاره سوئیت در شهرک صدف کیش به صورت فلت حدود شبی 130 تا 150 هزار تومان باید بپردازید. در این سوئیت درواقع سالن بزرگی با تختخواب دونفره و لوازم و ضروریات آشپزخانه به همراه سرویس های بهداشتی در اختیارتان قرار می گیرد.

این نوع از سوئیت ها مناسب برای اقامت دو نفر (زوج) است و دارای امکانات گرمایشی و سرمایشی بهینه نیز هست. از انواع لوازم و امکانات که این واحدها در اختیار مسافران خود می گذراند می توان به:

اسپیلت، تخت طبی فنری، اتو، سشوار، یخچال، چای ساز، ماکرو فر، کلیه وسایل پخت وپز، ال ای دی، گیرنده دیجیتال، مبلمان کامل، سرویس بهداشتی فرنگی و… اشاره کرد. این واحدها انتخاب مناسب و نقلی برای زوج های جوان باقیمت مناسب و همچنین برای استراحت کاری کوتاه مدت مناسب هستند.

سوئیت های یک خوابه

برای اجاره سوئیت در شهرک صدف کیش در فازهای مختلف انتخاب های متعددی خواهید داشت. عموماً فاز 2 صدف ازنظر امکانات و همچنین سن بناها و سازه از کیفیت مطلوب تری برخوردار است. بنابراین طبیعی است که قیمت ها در این منطقه بیشتر از فازهای دیگر باشد.

متوسط قیمت اجاره سوئیت در شهرک صدف کیش و فاز 2 آن حدود 280 تا 300 هزار تومان در زمان های مختلف متغیر است. عموماً این مبلغ در زمان تعطیلات رسمی مانند عید نوروز حتی به بیش از این می رسد.

به عنوان مثال واحد 65 متری یک خوابه و دوبلکس در فاز 2 شهرک با امکان پذیرایی از 3 نفر با تمام امکانات برای اجاره شبی 290 هزار تومان از شما اخذ می کند. این نوع سوئیت ها با توجه به متراژ خود از دو تا پنج نفر را می تواند در خود جای دهد. از لوازم و امکاناتی که در این واحدها برای مسافرین ایجادشده، به شرح زیر است:

اینترنت، تلویزیون ال ای دی، مبلمان، میز ناهارخوری، یخچال فریزر، اجاق گاز، سرویس کامل لوازم آشپزخانه و…

در فاز 3 برای اجاره سوئیت در شهرک صدف کیش حدود 170 تا 200 هزار تومان برای هر شب اجاره بپردازید. به عنوان مثال سوئیت 55 متری یک خوابه در شهرک صدف فاز 3 خیابان بستان جنوبی برای اجاره شبی 170 هزار تومان از شما دریافت می کند.

البته این قیمت برای روزهای عادی هفته است و در روزهای تعطیل و آخر هفته این میزان تا 220 هزار تومان نیز می رسد. واحدهای این فاز از شهرک در رده میانی از لحاظ امکانات و قیمت قرار می گیرند. معمولاً این واحدها نیز بر اساس متراژ مناسب سکونت 2 تا 5 نفر است. به همین منظور عموماً یک تخت دونفره به همراه 3 عدد تشک در این واحدها قرار می گیرد.

بهتر است واحدهایی که دارای پارکینگ و تراس هستند را انتخاب کنید که از سفر خود نهایت لذت و استفاده را ببرید. لازم به ذکر است بعضی واحدهای شهرک را در صورت رزرو از قبل، امکان ترانسفر فرودگاهی را نیز علاوه بر خدمات خود در نظر می گیرند.

نکات مهم در اجاره سوئیت

  • برای اجاره سوئیت در شهرک صدف کیش بهتر است نکات ایمنی و اساسی را مد نظر داشته باشید. این کار برای جلوگیری از هر مسئله ای در طول سفر و اقامت شما الزامی است.
  • برای اجاره سوئیت در شهرک صدف کیش قبل از پرداخت هر وجهی، مورد اطمینان بودن شخص اجاره دهنده را بررسی کنید. کارت شناسایی یا معرفی از جانب شخص مورد اعتماد می تواند به شما در این امر کمک کند.
  • در صورت پرداخت هرگونه وجهی چه نقدی و چه واریزی از صاحب حساب و مالک رسید دریافت کنید.
  • قبل از رزرو واحد حتماً تعداد افرادی که قرار است در آن ساکن شوند را به مالک اطلاع دهید. بعضی واحدها بابت افراد بیشتر مبلغی را اضافه بر اجاره خود نیز دریافت می کنند.
  • اگر قصد کرایه ماشین را در جزیره دارید بهتر است واحدهایی که پارکینگ دارند را برای اطمینان از امنیت خودرو انتخاب کنید.
  • نظافت واحدها ازجمله مبلمان، سرویس های بهداشتی، حمام، وسایل آشپزخانه و… که در تماس مستقیم با آن ها هستید، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
  • از سالم بودن لوازم الکترونیکی و آسایشی که در اختیارتان قرار می گیرد حتماً مطمئن شوید زیرا در هنگام تخلیه اگر مسئله ای باشد، وجه آن را از شما دریافت می کنند. همچنین در استفاده از این وسایل نیز احتیاط لازم را داشته و از آن ها مانند وسایل خانه خود استفاده کنید.
  • برگزاری جشن و مهمانی بدون اطلاع مالک عموماً ممنوع است و می تواند منجر به دریافت خسارت یا تخلیه ملک پیش از موعد گردد.
  • در بیشتر واحدهای اجاره سوئیت در شهرک صدف کیش عموماً ساعت تخلیه 12:00 و تحویل واحد 14:30 است. لازم به ذکر است که.اجاره واحد تا ساعت 17:00 نیم بها و 17:00 به بعد حتی یک ساعت پس ازآن تمام بها محاسبه می گردد.
  • این گونه اقامتگاه ها برای اقامت های طولانی تر تخفیفانی را در نظر می گیرند. به عنوان مثال برای رزرو بیش از یک ماه 15 درصد تخفیف و رزرو بیش از یک هفته با10 درصد تخفیف ارائه می شوند.
  • همچنین در روزهای عادی و کاری هفته هم انتخاب های بیشتری دارید و هم باقیمت کمتری می توانید اقدام به اجاره سوئیت در شهرک صدف کیش، کنید.
  • فشار آب و سالم بودن سیستم های سرمایشی و گرمایشی نیز از دیگر موارد مهمی است که قبل از سکونت حتی یک روزه باید مدنظر قرارداد.
  • کاناپه های تخته خواب شو بسیار راحت تر از تشک های ساده برای مهمانان اضافی هستند. در زمان مذاکرات اولیه پس از سؤال در رابطه با کاناپه حتماً از حداقل و حدبیشتر افراد مجاز با این قیمت، جویا شوید. این گونه افراد با این سقف هزینه را ساکن و بقیه را به واحد دیگری می توان منتقل کرد.
  • همان طور که گفته شد هر فاز شهرک امکانات مختص به خود رادار است، پس با توجه به نیازهای روزمره در طول اقامت خودواحدی را انتخاب کنید که به مراکز خرید نزدیک تر باشد.
  • بهتر است به منظور تأمین امنیت خود و خانواده از بسته و قفل بودن درها و پنجره ها اطمینان حاصل کنید.

اجاره سوئیت در شهرک صدف کیش طی سال های اخیر توسط جهانگردان از رونق خوبی برخوردار شده است. این شهرک در 7 فاز که در حاضر 6 فاز آن به بهره برداری رسیده است را می توان شاهکار نظم و خلاقیت دانست.

فاز 2 شهرک صدف به دلیل نوساز بودن خود و کیفیت سازه های دارای اهمیت و علاقه مندان بسکمک است. گرچه هزینه های اجاره سوئیت در شهرک صدف کیش و در این منطقه بالاتر از فازهای دیگر آن است. شهر کیش با جاذبه های تاریخی و تفریحی فراوانی که دارد سالانه مقصد بسکمک از ایرانیان و جهانگرد های حاشیه خلیج فارس است.

فصل جهانگردی در این جزیره زیبا تقریباً هر 4 فصل است بنابراین حتی گرمای سوزان تابستان هم نمی تواند جهانگردان را از آمدن به کیش منصرف کند. شهرک صدف کیش در مرکز آن در نزدیکی بازارها و مراکز تفریحی و خرید بسکمک است که پیاده نیز می توان به آن ها دسترسی پیدا کرد.

به این مقاله امتیاز دهید

iranpixfa.ir: ایران عکس | مجله ایران گردی، صنعت گردشگری و مسافرتی ایران

genarena.ir: مجله آرنا، وبلاگ تفریحی، سرگرمی و خبری

fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: هومینگ
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 91174

به "همه چیز در مورد اجاره سوئیت در شهرک صدف کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز در مورد اجاره سوئیت در شهرک صدف کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید