گزینه پرسپولیس مذاکره با استقلال را تکذیب کرد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: داستان طالب ریکانی، کاپیتان صنعت نفت آبادان تبدیل به یکی از داستان های پرسروصدای جابجایی فوتبال ایران شده است. در واقع بعد از آنکه باشگاه صنعت نفت آبادان، کاپیتان خودش را به علت نبستن قلم بند به طور عجیبی جریمه اقتصادی کرد، طالب با انتشار پستی دلخوری اش را نشان داد و این طور واکنش نشان داد که اگر فصل آینده در آبادان بازی نکند، کسی دلخور نشود.

گزینه پرسپولیس مذاکره با استقلال را تکذیب کرد

به گزارش خبرنگاران، با انتشار همان پست بود که خیلی سریع مشتریانی برای طالب ریکانی، بازیکن تهاجمی که فصل درخشانی در صنعت نفت سپری کرد، پیدا شد. مشتریانی که البته گل سرسبد آن پرسپولیس بود. اینطور شایعه شد که پرسپولیسی ها اگر نتوانند مهاجمان مدنظر یحیی گل محمدی را بگیرند به سراغ طالب ریکانی خواهند رفت.

این موضوع در حالی مطرح شد که طالب فصل گذشته یکی از گزینه های جدی استقلال بود و این باشگاه کوشش کرد او را به تهران بیاورد، ولی ریکانی با انتشار پستی ضمن تایید این موضوع اطلاع داد به مردم آبادان دین دارد و نمی تواند جدا گردد. حالا، اما در یکی دو روز گذشته اتفاق عجیبی اتفاق افتاده و باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای اطلاع داده که طالب ریکانی در لیست خرید این باشگاه قرار ندارد. این بیانیه، اما با واکنش طالب ریکانی روبرو شده است؛ او در گفت و گویی که با ورزش سه داشته گفته است اصلا با استقلالی ها صحبت ننموده که بخواهند آن را تکذیب نمایند.

طالب در بخشی از صحبت هایش می گوید: من مدیربرنامه ای ندارم و اینکه کسانی از طرف من با باشگاهی صحبت نموده باشند را تایید نمی کنم. طی روز های اخیر هم هیچ باشگاهی با بنده صحبت ننموده و به هیچ اسم اصلا بازارگرمی نیستم و خودم هم با باشگاهی صحبت ننموده ام. نیم فصل هم که پیشنهاد داشتم گفتم که به خاطر طرفداران نفت آبادان هیچ پیشنهادی را قبول نمی کنم و به هیچ اسم از این تصمیم پشیمان نیستم. من یک فصل دیگر با نفت آبادان قرارداد دارم و البته مسئله ای برای جدایی ندارم، اما در حال حاضر هیچ تصمیمی برای آینده ام ندارم و ترجیح می دهم استراحت کنم.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: فرارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 155411

به "گزینه پرسپولیس مذاکره با استقلال را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه پرسپولیس مذاکره با استقلال را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید